Missofie

Helg

Publicerad 2009-06-06 17:54:03 i ,

Nu känner jag mig sådär gammal igen. Eller egentligen tycker jag väl bara att tiden går så himla fort! Igår var jag på min kusin Rebeckas student. Vilken underbar dag det där var, studenten 2005! Det är 4 år sedan nu! 4 år! Fast egentligen är jag väldigt glad för mina 4 år som "vuxen". Tänk vad mycket man har hunnit göra och vad kul man har haft! Men jag tror nog det kommer dröja ett ganska bra tag till innan jag ser mig själv som vuxen (utan situationstecken). Jag dricker inte kaffe, jag behöver helst ha någon annans åsikt om hur mycket kläder jag ska ha på mig innan jag går utanför dörren och jag hatar att titta på nyheter och sätta mig in i politik. Jag tycker om att skratta åt barnsliga saker, dricka O'boy och busa! Ålder är bara en siffra! (Haha, vilken tur att jag använder mig av den klyschan när jag är 22!)

Efter studentfirandet igår cyklade jag och Björn in till stan och hem till Johan. Där firade vi studenterna (?!), ja någon anledning kanske man ska ha för att dricka lite vin. Träffade massa vänner vi inte sett på flera månader! Underbart! Efter flera timmars tjat och prat blev det även ett besök på Max (som jag har längtat efter min GI- kyckling)!

Idag sov vi bort halva dagen. Men det får man göra en lördag! Ett litet besök på Överby han jag iaf med innan de stängde. Ikväll ska vi hem till Victor och laga lite mat (och dricka vin, det är ju faktiskt Nationaldagen idag, det firar man väl?!) Ska bli väldigt mysigt iaf! Imorgon blir det premiär på golfbanan!



Hoppas ni får en fin helg!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-09 15:31:35

Vad kul att du är tillbaka på denna bloggen igen:) Jag har mig en ny jag:)

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-06-10 23:47:24

Det har jag sett! :) Kul med lite förändring! Jag hänger iaf på till den nya!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela