Missofie

Regn

Publicerad 2009-06-10 18:20:00 i ,

Idag vaknade jag 12. Ojdå! Fast det gör inget, ute regnar det bara. Jag och Emelie började faktiskt dagen med en promenad och det var riktigt mysigt att gå och prata där i regnet! Optimist/hurtbulle(?) det är jag det! Men en sån här regnig och trist dag spenderar man bäst inne tycker jag. Så efter att jag rensat bland mitt smink och gjort rent alla borstar (oj vad välbehövligt det var!) så blev det pannkakskalas med Björn! Mmm! Ikväll blir det nog att krypa ner under täcket och kolla film och äta Marabou Sommar och Ben & Jerry's! Riktig myskväll med andra ord!


Det var nog tur att vi gick den där promenaden imorse! Tss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela