Missofie

Shopping

Publicerad 2009-06-18 23:04:40 i ,

Kände mig lite ensam i lägenheten imorse, så då åkte jag till stan och spenderade pengar! Efteråt var jag flera kassar rikare och kände mig inte alls lika ensam längre utan var på riktigt bra humör! Shopping är bra för själen tror jag. Dessutom fick jag ju prata med massa trevliga människor, så man blir social på kuppen också. Grejt! (Hihi) Här är dagens skörd iaf:

         
Ett linne/riktigt kort klänning (!), hårspännen och örhängen (de sista va ju på rea t.o.m).

Och bästa köpet, en à la francaise burk, så söt tycker jag! ♥

Fick även med mig någon blomma hem. Dock inte en levande, dem har jag gett upp för länge sedan. Är det någon som kan ta död på blommor så är det jag! Synd, jag som tycker om blommor så mycket. Men de i plast är mer pålitliga har jag lärt mig! Hihi!

PS. Förlåt för fjortisbilden på linnet men det är fan inte lätt att ta kort på sig själv utan en spegel! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela