Missofie

Underbara arbetslöshet

Publicerad 2009-06-15 22:39:40 i ,

I helgen har jag träffat massor med vänner som jag har längtat efter att få krama! Både fredagen och lördagen slutade på Butlers och jag har haft riktigt kul! Men nu har jag varit en trött Sofia i 2 dagar! Hjälp, jag är inte van att göra en tvådagars längre!

Idag har jag och Björn vaccinerat oss! Aj! Min arm är faktiskt ganska öm och jag känner mig lite ynklig. Men nu behöver vi iaf inte vaccinera oss mot Hepatit A och B förens om 15-20 år, det gör mig lite gladare! Att det har kostat mig runt 1500:- för att någon ska sticka in läskiga sprutor i armen på mig känns sådär. Men för att muntra upp mig får jag väl tänka på att jag är modigare än Björn när det kommer till sprutor (det tyckte tillochmed sprutdoktorn!) Hihi!

Jag är så nyfiken så jag tror att jag spricker snart! Jag gör inget annat än går runt och funderar på hur vår nya lägenhet ser ut! Vi har ju liksom ingen aning! Är den sliten eller fräsch? Vilken våning ligger den på? Finns det balkong? Hur stort är köket? Är badrummet kaklat? Ååå! Dessutom är jag jättesugen på att shoppa massa inredningsprylar! Jag har inredningshoppingabstinens! Det är jättejobbigt, jag kan inte stå emot den! Men hur lyckat är det att handla saker till en lägenhet som kan se ut hur som helst?

Föresten, idag är det den 15e juni, om en månad är det meningen att antagningsbeskedet ska ha kommit! Snart vet jag helt säkert! Tiden bara rusar iväg så snart är den dagen här.. Och vet ni, snart har vi varit hemma i 3 veckor! Shit!

Imorn blir det golf med Martina!
Hoppas er vecka börjat bra!

Lena och jag på Butlers!


Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-16 18:32:56

Ja men visst hade vi kul på Butlers :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela