Missofie

Update

Publicerad 2009-11-02 23:47:34 i Skola,

Alltså jag måste nog förtydliga hur jävlig Organisationen verkar. Jag är knäckt! Jag tror inte vår föreläsare har förstått att Organisation är en DELkurs i Företagsekonomi. På drygt en månad ska jag och min grupp göra:
  • En muntlig och skriftlig redovisning av ett kapitel ur boken "Hur moderna organisationer fungerar".
  • Muntlig och skriftlig redovisning av 3 case, där man ska identifiera problem inom organisationer samt analysera dessa med hjälp av en teoretisk referensram. Eftersom jag kommer missa den obligatoriska redovisningen på ett av casen kommer jag dessutom att få opponera på en annan grupps case. Säga vad som var bra, vad som var dåligt, vad som kunde gjorts bättre mm.
  • Göra ett projektarbete, som bland annat ska innehålla 2 intervjuer med personer i organisationer/företag, där vi ska anknyta våra frågor till den problemformulering vi valt att arbeta utifrån. Redovisningen av detta projekt kommer jag också missa och än har vår lärare inte kommit på vad stackars jag ska få göra. Jag vill inte veta, jag vill bara lägga mig och sova och vakna när allt är över.
  • Slutligen kommer kursen att avslutas med en tenta, med ESSÄfrågor! Japp!
Jag kommer ju inte ha hunnit få böckerna innan kursen är över. Hur *** ska man hinna med allt det här, samtidigt som vi har en annan kurs.

Jag har ont i magen!

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2009-11-03 10:01:34

Kommer ni hem till helgen?? Vi ska ju hem till morsan din ocg gratta dom=)

skulle ju vart roligt om ni kom hem då=D

Kraaaam

Postat av: Rebecka

Publicerad 2009-11-03 10:01:56

Kommer ni hem till helgen?? Vi ska ju hem till morsan din ocg gratta dom=)

skulle ju vart roligt om ni kom hem då=D

Kraaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela