Missofie

Bokstäver

Publicerad 2009-10-31 16:01:18 i Inredning,

Köpte fina (vita och lite slitna) bokstäver i trä till hallen och vardagsrummet häromdagen. Jättefint! ♥ Dessutom blev det en mysig fönsterlampa till köket. Skohyllan i hallen byttes ut med en ny fin i ek. Ibland blir jag lite rädd för mitt shoppingbegär. Jag vet att jag behöver spara nu, snart ska vi ut och resa och dessutom närmar sig jul! CSN- kontot är ju inte alltför fett och eftersom jag och Björn prioriterar bra mat framför nudlar så har man inte jättemycket pengar kvar varje månad, speciellt inte om man ska lägga undan lite. Det är väl då ett shoppingbegär är ett minus. När man så gärna vill köpa något men måste spara. Idag blev jag alldeles kär i en lampa till vardagsrummet också. Varför finns det så mycket snyggt som bara vill att jag ska köpa det? Sofia och hennes i-landsproblem, jobbigt.

PS. Haha, stackars Björn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela