Missofie

Söndagkväll

Publicerad 2009-10-04 23:37:13 i Allmänt babbel,

Hoppas ni inte blåst bort än.

I helgen har jag varit väldigt ambitiös. Jag har pluggat och pluggat. Vem var det som sa att det inte var så mycket plugg under höstterminen? Nu har jag t.o.m. lagt upp ett schema för den kommande veckan. Vad som ska läsas och göras vilken dag. Två av dagarna har jag skrivit "plugga och förstå!". Haha, dumförklarar mig själv lite men ofta läser man utan att ta in något. Haha, jag vet att jag är världens geek som gör upp ett schema, ni behöver inte påminna mig! *Host* plugghäst!

Igårkväll myste iaf jag och B till det med vin, jordgubbar och mörk choklad. ♥ Helgen har faktiskt varit bra också!

 

Denna dag började jag med att baka scones, sedan har jag mestadels spenderat dagen med böckerna. Var iväg på Step en sväng förut och lagade jättegod kyckling, potatisgratäng och mango chutneysås med älskling! Nu är det söndagkväll igen och jag ska snart krypa ner i sängen. Imorn blir det upp och *tittar på mitt fina schema* läsa husbyggnadsteknik och marknadsföring. Det ni!

 

Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-10-05 07:56:21

Under vissa perioder behöver man ett pluggschema.... i know :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela