Missofie

i.d.

Publicerad 2009-09-30 22:37:39 i Shopping,

Nu har jag precis beställt hem ett startpaket från i.d. (mineralsmink). Jag har varit jättesugen på det länge eftersom man har hört så mycket bra om det. Fördelarna med i.d. är många. Nackdelen är att det är väldigt dyrt. Det fick helt enkelt bli en liten present till mig själv nu när Björn snart fyller 25! Haha! i.d. innehåller inga konserveringsmedel, har ett naturligt UV-skydd (SPF 15), innehåller varken talk, olja, vax, parfymer eller tillsatser. i.d. är lugnande och anti-inflammatorisk och dessutom är sminket inte djurtestat! Ska bli riktigt roligt att prova! Jag fick det ju faktiskt för halva priset, men det var fan dyrt ändå! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela