Missofie

Rabatt

Publicerad 2009-09-13 16:27:51 i Shopping,

Som medlem i Friskis & Svettis hade jag denna helg 20% rabatt på Intersport här i Halmstad. Jag och Björn cyklade dit idag med hopp att hitta ett par nya träningsskor till mig (mina är väldigt gamla = 0 stötdämpning). Hem kom jag med ett par jättefina Nike och en vinterjacka! Den behövdes faktiskt också. Plus, när en vinterjacka kostar 480:- har man inte råd att inte köpa den!


Lite längre modell som går över rumpan och har en mysig luva!


Sköna höga Nike. Men varför ska träningsskor vara så dyra?

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-14 21:18:53

Snygga skor!! Behöver också nya inne gympa skor! Vill också träna massa skoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela