Missofie

Step

Publicerad 2009-09-13 23:56:06 i Allmänt babbel,

Jag och Emelie (från klassen) var och tränade förut. Step75 blev det idag. Lite orolig var jag eftersom jag inte är den bästa på att lägga ihop olika danssteg och Step är ju praktiskt taget dans på bräda. I början var jag helt lost, haha! Kan tro att en och annan skrattade åt mig, men det är helt lugnt, för det gjorde jag med! Men efter ett tag hajade jag och i slutet mixade jag inte ihop stegen alls (nästan!). Helt plötsligt var passet slut! Aldrig tidigare har jag blivit besviken av att tiden i träningshallen är över! 5 av 5 toasters helt klart! Kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela