Missofie

Vinst

Publicerad 2009-09-13 15:50:56 i Allmänt babbel,

I fredags kom mamma och pappa hit till Halmstad! Fredagen spenderade de på golfbanan och bodde på hotell natten mellan fredag och lördag. Tidigt på lördag kom de dock hit och hälsade på oss. Då hade jag köpt en Skrapkryss till pappa som en liten extra 60-årspresent. Jag trodde kanske inte att han skulle vinna något större på den utan köpte den mest för att det är en ganska rolig skraplott (läs: spänningen varar längre än 3 sekunder, ungefär den tid det tar att skrapa en Triss). Men pappa vann! Hela 1000:-! Vinststatistiken är ju inte den bästa på lotter. Av en miljon lotter är det bara 1000:- vinst på 192 stycken! Så ganska bra jobbat var det väl ändå att hitta den där lotten?

Hurra!



Bra extra present på födelsedagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela