Missofie

Ny på jobbet

Publicerad 2010-04-06 17:48:36 i Allmänt babbel,

Nu är jag hemma efter min första dag på nya jobbet. Jag är jättetrött och tung i huvudet precis som man brukar vara efter en dag full med nya intryck. Alla nya arbetskompisar verkar snälla och jag fick t.o.m. en present från min söta chef (som hon köpte med sig till mig från sin semesterresa i USA). Gulligt! Jag får hela tiden väldigt mycket beröm och stöd, det värmer. Idag har jag mest läst, läst och läst men även mött en del kunder. Allt känns väldigt kul men det kommer nog ta ett tag innan man känner sig säker. Allt är ju helt nytt för mig och tänk så många valutor det finns?!

Denna vecka är jag helt ledig i skolan så jag ska passa på att jobba så mycket jag kan så jag hinner så långt som möjligt på upplärningen. Arbetstiderna anpassas helt efter mig. Jag får gå hem när jag är trött och inte orkar mer, tänk om det kunde fortsätta så! Haha. Imorgon ska jag börja klockan 11:00, nu ska jag vila fram tills dess.

Kommentarer

Postat av: Mor A

Publicerad 2010-04-07 15:51:55

Hej o vad kul att det verkar vara ett trevligt ställe att jobba på. Mycket att lära men det fixar nog du i ett nafs! Nu är flyget bokat till Florida o nu får du se till så att dollarkursen håller sig på en för oss shoppingvänlig nivå. Kram o hälsa B

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-04-07 20:03:33

Åå vad roligt! Jag ska hålla koll på dollarkursen åt oss :) Hoppas Norge är bra! Kramar!

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-10 18:02:56

Du kommer klara jobbet galant!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela