Missofie

Tentaresultat

Publicerad 2010-04-22 17:43:50 i Skola,

Nyss fick jag reda på mitt tentaresultat i Affärsredovisning. Efter alldeles för lång väntan på resultatet har man gått och blivit lite halvgalen. Nu känner jag mig alldeles utmattad, som om jag hade sprungit flera mil! All spänning som byggts upp under flera veckor släpper. 70 procent av alla som skrev tentan körde, men jag blev godkänd! Lycka! Dock fick vi en komplettering på arbetet vi gjorde i kursen men det känns som en fis i rymden just nu.

Denna sista läsperiod har gjort mig väldigt stressad, dels för att man inte känt till om man blivit godkänd på de tidigare kurserna och dels för att en av kurserna vi läser nu är lika svår som Affärsredovisningen. Den tar verkligen all ledig tid och kraft. Dessutom håller jag på att lära mig ett nytt jobb, så summa summarum, jag har inget liv för tillfället.

Jag kommer fortfarande att vara väldigt stressad fram tills lovet men en tung börda har verkligen lyfts från mina axlar. Nu måste jag fira på något sätt! En glass i solen kanske? Å jag är så lycklig!


Ungefär såhär glad är jag just nu!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-22 19:40:16

Sjukt bra Sofia!! Grattis! =)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-23 14:59:36

Grattis! :D

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-04-24 00:10:19

TACK! Lättnad

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela