Missofie

Torsdagsfunderingar

Publicerad 2010-08-05 23:58:32 i Allmänt babbel,

Torsdagkväll. Sådana tycker jag om. Ernst på tv och snart är det helg. Ikväll har vi myst i soffan och ätit god falafel, hummus, bröd, grönsaker och dipp. ♥ För mig kommer denna helg vara extra speciell eftersom jag går på "semester" efter 14 på lördag. Weeii, bara två arbetspass kvar! :D Hur helgen spenderas beror lite på vädret men roliga planer finns.

Vad tycker ni om designen så långt då? Bättre eller sämre än den gamla? Det är iaf en förändring vilket jag gillar. Vi får se hur länge jag är nöjd denna gång. ;)

God natt!

Update: Ser ni inte den nya designen eller ser det konstigt ut, tryck på F5 för att uppdatera sidan.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-08-06 15:11:44

Hej Fialottan!!



Harligt!!! jag har en dag kvar o nagra timmar innan jag far semester, skont! O pa tisadag kommer vi hem.

Sa vad har du forplaner? Kommer du vara i Asaka ngt?

Fin design btw, du far lara mig hur man gor for o fixa till sant dar...

PUSS

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-08-06 17:37:38

Hej min vän! :D



Jobbigt nog har jag en tenta jag måste plugga till nu när jag blir ledig, så jag kommer nog inte kunna åka hem något till Åsaka, Bajs. Men ändrar jag mig så hör jag av mig! Vi ses väl ändå i Gbg 20-21?



Hihi, jag ska lära dig allt jag kan! ;)



Saknar dig som f-n! Pusspusspuss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela