Missofie

December

Publicerad 2010-12-19 00:01:28 i Allmänt babbel,

Idag är det den 18e och tyvärr känner jag att jag inte hunnit med december riktigt. Denna månad har bara flugit förbi! Jag hade gärna sett att den hade bjudit på lite fler lugna dagar så att december-pirret i magen hade hunnit infinna sig. Fast trots att månaden har flugit förbi har jag ju faktiskt hunnit med en hel del. En weekend i Köpenhamn, julstök med vänner, klätt granen, julklappsshopping, lussekatter, pepparkakor och knäck. Idag har jag dessutom köpt och slagit in den sista julklappen. Hihi. Om sex dagar är det julafton och vi är hemma i Trollhättan. Mysigt! ♥

Imorgon ska jag försöka vara ledig på riktigt och bara insupa december, snön och julen. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela