Missofie

Snart

Publicerad 2010-12-21 21:17:23 i Skola,

Bara en dag kvar. Mer får det inte ta. Imorgon ska jag och Emelie vara klara med startandet av vårt aktiebolag. Dessutom ska vi vara klara med redovisningsförberedelserna så att vi kan fokusera på Juridik-plugg resten av terminen. Shit vad bra vi har jobbat och vad stolt jag är över det vi har presterat! Vi har haft kontakt med bland annat Peab, Skatteverket, Halmstad kommun, Länsförsäkringar Halland, Statistiska centralbyrån och olika fastighetsbolag i Halmstad. Det mest omfattande arbetet jag någonsin gjort är snart klart! :D

På torsdag blir det pack och städ. När B slutar jobba tar vi bilen till Trollhättan. Weeii, nu börjar jag känna december-pirret i magen. Bara tre dagar kvar till julafton! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela