Missofie

Fredag

Publicerad 2010-12-03 22:46:18 i Allmänt babbel,

Idag har det varit en bra dag. Idag har jag varit ledig från allt vad skola innebär. Jag har känt hela veckan att jag har varit i behov av en sådan dag.

Idag har jag hunnit vara på synundersökning hos optikern och beställt två (!) par nya glasögon. Ja för när man inte ser undertexterna på tvn med glasögon är det dags att göra något drastiskt! Haha. Nåja, det ena paret fick jag väl på köpet. ;)

Jag har även hunnit med att träna på gymmet, köpa julklappar, städa, laga mat och göra müsli. Sådant man vill göra men aldrig hinner. Hösten som varit har gjort mig en smula skoltrött ska jag erkänna. Imorgon är det lördag och jag ska jag upp tidigt för att upprätta en budget till det aktiebolag jag och Emelie ska starta. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela