Missofie

Kryssning i Västindien!

Publicerad 2010-02-01 21:48:03 i Resor,

Nu tänkte jag avslöja något som kanske gör er lite avundsjuka. I februari nästa år ska jag och Björn åka på kryssning i Västindien. Det är min fina svärmor Annica och hennes bästis Annette som har kommit på den briljanta idén att dra med sig alla sina ungar med respektive på en underbar och oförglömlig resa! Verkligen en grej som bör bockas av på livets "att-göra-lista". Jag och B har verkligen haft tur när vi fann varandra men också när vi fann våra svärföräldrar. Först Thailand och nu detta! Vi älskar er! ♥ Haha!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-02-02 21:32:54

OJ, inte ett dugg avundsjuk... :P

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-02-02 23:16:01

Yes!!! Fy fasen va kul det blir! Risken är väl att man längtar ihjäl sig bara ;) hihi Detta kommer bli gryymme!

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-05 23:49:52

Jag veeet! Det är nästan olidligt långt kvar. :P Det kommer bli såå underbart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela