Missofie

Monday

Publicerad 2010-02-22 12:42:21 i Allmänt babbel,

Idag är det måndag och jag är tillbaka i Halmstad igen. Helgen har varit jättemysig! Förutom att ha ätit mammas goda mat, haft service på min bil (tack pappa ♥) och umgåtts med hela underbara familjen har jag hunnit shoppa lite, träffat fina vänner och varit på examenskalas för söta Jenny. Helgen har med andra ord varit fullspäckad. All snö skulle inte få hindra mig och jag körde faktiskt inte av vägen (eller in i en brevlåda!) en endaste gång! Jag är ganska stolt (förvånad är nog snarare ordet?).


Pappa skottar snö från balkongen i Åsaka

Idag har jag varit i färgaffären och hämtat färg till köket. Det blev en grå/blå-kulör som jag hoppas ska bli fin. När färgen kommer upp på väggarna är en annan femma, men förhoppningsvis blir det någon dag i veckan. Om en halvtimma är det dags att bege sig mot skolan och veckans första föreläsning.

Hoppas ni får en fin vecka!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela