Missofie

Sofias odlingsskola

Publicerad 2010-02-04 23:27:22 i Allmänt babbel,

Jag misslyckas med de flesta växter. Jag ger och ger av min kärlek och vattenkanna men de bara dör. Nu ska det bli ändring på det. Jag ska börja odla! Haha. Basilika lite närmare bestämt. Jag köpte en burk på IKEA och allt verkar busenkelt. Jag odlade ju faktiskt kryddor och örter när jag gick på dagis så misslyckas jag med det här blir det plastblommor och kryddor på burk i fortsättningen. Men jag hoppas! Om några veckor ser jag förhoppningsvis några gröna kvistar, då lovar jag att jag ska ta kort och visa upp mitt mästerverk (ett löfte jag nu verkligen hoppas jag kan hålla!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela