Missofie

Fredagen

Publicerad 2010-01-16 17:39:47 i Allmänt babbel,

Gårdagen var underbar (efter tentan alltså). Våra vägg- och dörrdekorationer kom på posten så dem satte vi upp och det blev verkligen jättefint! På kvällen lagade jag jättegod mat till B (om jag får säga det själv) nämligen hasselbackspotatis, smördegsinbakad fläskfilé, grönsallad och vitlöksås och till efterrätt blev det en vanilj/jordgubbs cheesecake. Efter maten begav vi oss in till stan för att se Avatar, en av de bästa filmerna jag sett i hela mitt liv. Den hade så fantastiskt många bra budskap och var så oerhört vacker. För er som tycker om annat än romantiska komedier (haha), se den! Hursomhelst är jag alldeles kär i filmen.

Idag har Björn åkt till Norrtälje, så nu är jag alldeles själv *snyft*. När man tycker om någon så mycket som jag tycker om Björn är det svårt att vara ifrån honom även om det bara handlar om några dagar. ♥

Nu är det dock dags att bli lite pepp. Ikväll ska jag nämligen ut med några tjejkompisar från klassen och fira att tentaperioden är över! Skål!


Fina rosor jag fick av B igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela