Missofie

Varbergkväll

Publicerad 2010-01-10 01:18:18 i Allmänt babbel,

Ikväll har jag och Björn varit i Varberg och hälsat på Malin och Victor. Det var första gången vi var där och vilken mysig liten vindsvåning hon hade! Jättegod mat åt vi och sedan myste vi i soffan, kollade tv och åt massa annat gott. När vi skulle åka hem fick jag lånat med mig två affärsredovisningsböcker av Malin som jag behöver till nästa kurs, vilken bonus! Synd att hon inte läste fler ekonom-år, men kanske har Victor några jag kan norpa till nästa termin? Haha! Härligt att Varberg inte är så långt bort så man kan ses emellanåt!

Jag och Malin i New York hösten 2006. ♥ Ser ni frihetsgudinnan i bakgrunden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela