Missofie

Sleepyhead

Publicerad 2010-06-08 21:27:25 i Skola,

Jäsp, ikväll är jag riktigt trött. I två dagar har jag och Emelie jobbat med en komplettering vi drog på oss i våras, men nu är det dags och lämna in arbetet igen. Hoppas allt är rätt nu! Vi fick för några dagar sedan reda på att vi blev godkända på ett annat arbete där vi intervjuade fastighetsbolaget HFAB, vilket jag tror jag skrivit om tidigare. Sköönt! :)



Nu blir det en kopp varm choklad och sedan sängen. Imorgon är det dags för jobb igen och likaså på torsdag, fredag och lördag. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela