Missofie

Fredag ♥

Publicerad 2010-03-05 22:58:14 i Allmänt babbel,

Idag är det fredag igen. Fast jag märker knappt någon skillnad på helg och vardag, jag pluggar och stressar konstant. I eftermiddags startade jag helgen på Friskis&Svettis, vilket kändes som en väldigt skön start på helgen. Ikväll blev det hemmagjort potatismos, hemmagjorda pannbiffar och hemmagjord brunsås och lingonsylt! Känner mig väldigt husmoderlig och duktig, men största anledningen är att det är såå mycket godare att göra allt själv. ♥ Annars kommer nog helgen att bjuda på mest plugg. Snart är det tentavecka och jag känner att jag redan gått in i min lilla pluggbubbla. Så är jag dålig på att blogga/höra av mig överhuvudtaget så vet ni varför.

Häromdagen fick jag förresten mitt paket från Ellos och allt passade perfekt! Det är ju en liten chansning att köpa kläder på postorder, även om man kan skicka tillbaka om det är något som inte passar. Hursomhelst är det alltid kul med nya kläder! ♥

Har nog inget direkt roligt att skriva om idag. Behöver jag säga att jag längtar tills tentaperioden är över och vi är på väg till London? Aah, det ska bli galet roligt!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela