Missofie

Fredagmorgon

Publicerad 2010-03-12 10:26:11 i Allmänt babbel,

God morgon fredag! Jag har precis ätit upp frukosten och nu är det dags för helgstädandet av lägenheten. Disken ligger fint över hela diskbänken, vilken härlig start på dagen! Om några timmar ska jag till skolan för möte med studirektorn för programmet. Vi ska få information om val inför år 2. Jag tror det är några valbara kurser som ska väljas snart men jag hoppas att valet av kurser inte har någon betydelse för val av inriktning. Jag har nämligen inte bestämt mig än (skräll?) för om jag vill gå mäklarspåret eller förvaltarspåret. Ah, ångest! En av de nästkommande kurserna heter just Fastighetsförvaltning och det känns som att mitt tycke för den kursen kan påverka vad jag kommer att välja, så jag vill ju gärna påbörja kursen innnan valet. Hmm, undra när det ska göras?

Efter mötet har jag min sista föreläsning i Affärsredovisning innan tentan. Jag känner mig inte så hoppfull inför den i nuläget kan jag säga. Efter föreläsningen ska jag och Emelie sätta oss och göra klart bokföringen för ett företag som har varit ett arbete under kursen (skjut mig!). Vi vet att vi kommer få komplettera arbetet hur mycket som helst senare så det känns väldigt omotiverande att sätta sig med det. Fast vi måste, på måndag ska det in.

Ikväll ska jag däremot ägna mig åt trevligare saker. Då ska jag, Björn och Martina ha tacomys. ♥ Perfekt avslutning på skolveckan och början på en ordentlig plugghelg. Jag längtar redan otroligt mycket efter nästa fredagkväll, då är nämligen båda tentorna skrivna och jag kan slappna av ordentligt och ha en riktig helg. Innan dess får ni ta hand om saken åt mig.

Puss och kram! ♥


Ett gammalt foto på mig och Martina från -05 (-06?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela