Missofie

Lördag

Publicerad 2010-03-13 13:59:45 i Allmänt babbel,

Idag är det lördag och solen skiner! ♥ Jag har pluggat hela förmiddagen men ska snart ge mig ut på en långpromenad i det fina vädret (note to myself: glöm inte att hämta ut det nya paketet på posten!). Efter promenaden blir det nog plugg ytterligare några timmar innan det är dags för Melodifestivalen!

Jag och B har förresten beställt en tavla! Hoppas, hoppas att den blir fin. Det kommer nog tyvärr dröja ganska många veckor innan vi får den, men när vi väl får den lovar jag att visa er!

Angående informationsmötet om val inför år 2 så kan jag berätta av studierektorn lugnade mig. Inget val av kurser kommer begränsa mig inför kommande val av inriktning. Vilken tur, då kan jag ju vara förvirrad ett tag till. Kurserna jag ska välja är Ledning av människor, Entreprenörskap och affärsplanering, Vetenskaplig metod och Finansiering. Innan nya kurser har startat brukar jag alltid vara väldigt nyfiken och se fram emot att lära mig något nytt. När kurserna väl har börjat brukar den där känslan svalna något och när det är dags för tenta brukar känslan vara som bortblåst. Hmm, undra hur det kan komma sig? Haha.

Ha en fin lördag alla! ♥

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-14 15:33:45

Jag har böcker till finansiering o metod om du vill låna?! =)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-14 16:47:48

Å har du? Jättegärna! Gud vad snällt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela