Missofie

Paket

Publicerad 2010-03-02 21:40:20 i Shopping,

Idag hämtade jag ett paket på posten! Det känns som julafton varje gång man får en avi i brevlådan. Även denna gång hade jag gjort en beställning från Ellos (nu tror jag faktiskt att jag har handlat upp allt snyggt dem har). Målningen av köket resulterade inte bara i ny färg på väggarna utan även på Sofias sköna mysbyxor. Typiskt! Därför beställde jag häromdagen två stycken nya fina byxor. Det slank även med en del underkläder. Denna gång fick jag 300:- rabatt på min beställning vilket jag kunde leva med. Om någon av er har tänkt att beställa något från Ellos så kan jag erbjuda er en rabattkod på 50% + en fin premie, just let me know. Fast det kanske bara är jag, Tant Sofia, som handlar därifrån, haha!


Mysiga va? Långbyxorna köpte jag dock i svart. Bilder från www.ellos.se

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2010-03-03 13:32:11

Ellos är bra ;P

Postat av: lena

Publicerad 2010-03-06 22:44:40

MYS! och väldigt sofia.. kommer du inte hit snart!!

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-08 11:21:31

Hihi, jo snart kommer jag Leena! :) Åå längtar! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela