Missofie

Kitschy kitchen

Publicerad 2010-03-21 18:05:32 i Inredning,

På begäran lägger jag nu upp bilder på de nyinköpta gardinerna. Lite seg är jag allt, men jag har haft mycket att tänka på det sista. Lila är fint så fint men för B's skull tror jag att jag behåller den gröna köksinredningen ett tag till! ♥ Idag är jag givmild och ger er även en bild på den nyuppsatta tavellisten. Sakerna som står på listen är lite preliminära, vi har ju bland annat tänkt att ställa vår nya tavla där sen (när vi nu får den?). Köket känns så annorlunda nu från förr. Tänk vad lite färg och engagemang kan göra!


Gardinerna och löparen kommer från textilonnet



Ikväll har jag och B roliga planer! Fast det återkommer jag om lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela