Missofie

Lön

Publicerad 2010-05-25 11:22:36 i Allmänt babbel,

Idag har jag fått lön! Det var ett tag sedan sist. ;) Utan den hade det blivit en knaper månad eftersom jag bara fick 4070:- från CSN. Bra Sofia! Jag kom föresten nyss hem från ett slutseminarie i skolan där vi diskuterade våra hemtentor. Det var faktiskt väldigt intressant att höra vad alla hade skrivit om. Nu ska jag sätta mig och räkna Ekonomistyrning. Tenta på fredagkväll (!). Jajks!

PS. My man is a handyman. Nu har jag trådlöst internet på riktigt, utan varken nätverkskabel eller dångel. Så trådlöst det bara kan bli med andra ord! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela