Missofie

Ny vecka

Publicerad 2010-05-03 11:44:00 i Allmänt babbel,

Igår han jag skriva ganska mycket på hemtentan i Fastighetsförvaltning, skönt! Då kan man vara lite mindre stressad över den och koncentrera sig på Ekonomistyrningen i veckan. Min vecka 18 ser ut såhär:

Måndag:
Ledig = Plugga Ekonomistyrning
Tisdag: Skola
Onsdag: Skola
Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb
Lördag: Ledig. Klippning och slingning på dagen och födelsedagsfest på kvällen :D
Söndag: Ledig = Plugga Ekonomistyrning och skriva på hemtentan

Nu är det dags för en god frukost som en bra start på veckan. Glad måndag på er!

Kommentarer

Postat av: lena

Publicerad 2010-05-04 10:01:49

Harligt god frulle! Och fullspackad vecka, da behovs det. Jag fick allt grot o mango.

Smart med kakfatet ocksa, du ar sa piffig!



PUSS

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-05-04 17:52:18

Hihi, piffipiff! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela