Missofie

FeelUnique

Publicerad 2010-11-09 20:57:04 i Skönhet,

Om jag har missat att tipsa någon av er om sidan FeelUnique, så måste jag göra det nu. Jag har fått flera av mina vänner här i Halmstad att handla från sidan, så ni kanske också skulle uppskatta den. Det är iaf en engelsk sida som säljer hårprodukter, smink, parfymer m.m. till ett väldigt bra pris. Man kan lätt ändra valutan på sidan från pund till svenska kronor och det bästa av allt är att det är helt fraktfritt till hela världen! :D

Igår gjorde jag en ny beställning från FeelUnique som bland annat innehöll ett set från TIGI Bed Head.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-10 20:38:25

TACK så mkt för tipset! Kan bli farligt för min plånbok dock! ;)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-11-11 22:31:53

Hihi, varsegod! Men hold your horses, det kan bli mycket farligt! Tsss.. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela