Missofie

Pysselfredag

Publicerad 2010-11-05 21:49:21 i Inredning,

Ikväll har jag haft pysselstuga framför Idol. ♥ Resultatet blev en tavla. Det finns en scrapbook-affär inte alls långt från oss och idag vandrade jag runt därinne lääänge! Ibland blir jag sådär jättepysselsugen och idag var en sådan dag. Dessutom är B i Skövde hos en kompis i helgen så nu kan jag riktigt låta kreativiteten flöda utan att tänka på att resultatet blir för tjejigt. Är man borta så är man. ;) Hmm, undra vad nästa projekt ska bli? :D



Min kamera är inte den bästa, färgerna stämmer inte riktigt överens med verkligheten men ungefär. ;)

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-11-06 12:02:40

Fint Sofia! Skönt att vara ensam ibland ;) Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela