Missofie

Tisdag

Publicerad 2010-11-09 20:29:30 i Skola,

Idag har jag ätit vinterns första pepparkaka och druckit vinterns första glögg. Gott och mysigt! ♥ Dessutom har jag och Emelie startat vår affärsidé. Förutom Jöken läser vi nämligen en kurs nu som heter Entreprenörskap och Affärsplanering. Syftet med den kursen är att komma på en affärsidé, utveckla den och genomföra all planering som krävs då man ska starta ett aktiebolag. Just nu känns kursen lite jobbig såklart, men egentligen är jag glad att jag läser den eftersom den känns väldigt lärorik och nyttig inför framtiden.

Just nu sitter jag däremot och äter korv med bröd framför Halv Åtta Hos Mig. Det känns ju såklart mindre bra. ;) Fast ibland får sådan kvällsmat duga.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela