Missofie

Alive

Publicerad 2010-09-20 22:10:19 i Skola,

Jag lever! Sorry att jag inte låtit er veta att jag faktiskt, än om knappt, överlevde ULFen. Det var helt klart en av de västa sakerna jag har gjort i hela mitt liv (iaf natten) men jag överlevde. Jag vet att jag är en fjant som klagar över en natt i skogen, men med tanke på vädret anser jag mig ha rätten att vara lite pissed. Att vara ute i septemberregn en hel kväll och natt är inte okej. Haha, men det var en upplevelse! :D

Nog om ULF. Idag är det måndag igen och skolveckan har börjat. Denna vecka känns ganska kämpig med seminarier, hemtentor och föreläsningar. Dessutom börjar jag känna mig krasslig. Jag vet inte om det är skolstressen som gör mig hypokondrisk eller om jag faktiskt börjar bli sjuk. Hur som helst så hinner jag inte bli sjuk, inte nu, jag har alldeles för mycket att göra!

Nu vet ni iaf att jag lever. Dock kanske uppdateringar (och levnadstecken överhuvudtaget) komma att utebli under några dagar. Men ni behöver inte oroa er, jag kommer ändå inte ha något spännande att berätta om. Från och med nu är jag på dejt med mina skolböcker 24/7! :(

Stor kram till alla och speciellt mina nya läsare på Storgatan i Halmstad! ;)


Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-09-23 12:44:24

Tjena gumman,

vill gärna ha receptet på din knäckiga äppelpaj. Den ser grym ut. Hälsa Björne och ha en bra dag :-) Kram Linn

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-09-23 20:40:45

Heej Linn! :D

Jag hittade receptet på den här bloggen



http://linasliv.blogg.se/2008/october/en-riktigt-javla-god-appelpaj.html



Enjoy! ;) Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-25 23:51:57

Dina nya läsare på Storgatan... ha, ha, ha... din blogg är rena knarket. Vi vill ha mer... mer!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela