Missofie

Graffiti

Publicerad 2010-09-12 23:57:41 i Shopping,

Med risk för att verka extremt tjejig måste jag fråga er om det är någon som provat Isadora Graffiti Nails? Haha. Det har ju varit lite av en snackis det där lacket och varit slut överallt, men idag fick jag tag på ett. Fast njaa, jag vet inte riktigt vad jag tycker. Det ser mest ut som om jag har varit ute och målat och glömt att tvätta mig om händerna. ;) Det svarta lacket hade nog sett bättre ut, men det var så klart heeelt slut! :D

För er som inte har någon aning om vad jag snackar om kan jag berätta att detta är ett magiskt lack. Hehe. Man målar först ett vanligt lack i valfri färg på sina naglar för att sedan måla en gång med detta lack över. Efter några sekunder "spricker" lacket vilket gör att det ser ut som graffiti (eller nåt?). Haha. Hightech!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-09-13 15:46:54

Min syster använder det... hennes blogg har nästan förvandlats till en nagelblogg, men där finns massa kul att se:) Finns nog bild på de med.



http://malleas.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-14 09:45:48

åå jag älskar't. Har BlackTag och YellowCrew. Får massa frågor om hur jag har gjort, t.o.m en kille i England som var lite smått macho började fråga om mina naglar ;)

Postat av: Marika

Publicerad 2010-09-14 11:13:51

Fräckt! Men ingen bild på hur det blev?? :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-09-14 19:27:02

Malin: Haha, vad roligt! :D Det är ju väldigt annorlunda iaf, jag får nog bara vänja mig lite. ;)



Marika: Haha, tjaa, jag kan nog erkänna att jag "glömde" lägga ut en bild på resultatet med flit. ;) Men jag ska göra det för din skull! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela