Missofie

Snö

Publicerad 2011-12-20 11:20:12 i Pyssel,

Fyra dagar kvar till julafton och ute snöar det, myspys! Är ni klara med alla julklappar? Det är jag, så skönt att inte behöva stressa i sista minuten (som jag annars brukar göra ;)). Idag och imorgon står plugg på schemat och på torsdag och fredag blir det jobb, sedan bär det av till Trollhättan. Jag ska försöka hinna baka lite julgodis som jag kan ta med, kanske detta som Matplatsen-Victoria tipsat om. :D


Juligt va? Tavlan slängde jag ihop häromdagen.



Kommentarer

Postat av: mor A

Publicerad 2011-12-21 18:28:43

den var jättefin! duktig du:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela