Missofie

Fredagsmys

Publicerad 2011-02-18 22:40:45 i Allmänt babbel,

Äntligen fredagkväll och helg! Veckan har varit fullspäckad med plugg och helgen kommer tyvärr att se ut på samma sätt. Det är mycket som ska hinnas med innan semstern startar, men det är helt okej när man har en kryssning i Västindien inom räckhåll. Om 5 dagar åker jag och B till Stockholm och om 6 dagar går planet till USA! Wiiiieee, det känns helt overkligt att man äntligen ska börja packa! :D

Jag måste bara visa er de fina rosorna jag fick av B i måndags. Han jobbade hela dagen (och hade konjaksprovning på kvällen) men hade ändå inte glömt bort vilken dag det var. När klockan var 23 och B kom hem från jobbet hade han en fin bukett rosor med sig till mig. Hihi, så söt! ♥   


Kommentarer

Postat av: mor A

Publicerad 2011-02-19 13:02:58

ja är han inte för söt min lille son! Du hade säkert gjort dig förtjänt av dom:) nu ses vi snart, längtar bort från vintern nu! Kram till er båda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela