Missofie

Sunny sunday

Publicerad 2011-02-20 22:44:53 i Allmänt babbel,

Redan söndag?! Vart tog helgen vägen? Jag har iaf varit supereffektiv och fått så himla mycket gjort så nu skulle jag behöva helg. ;) Av det lilla som är kvar av söndagen ska vi bara slappa. Imorgon, tisdag och onsdag förmiddag är det skola som gäller sedan bär det av till Stockholm! Gaah, det är galet vad jag längtar! :D



Kan man inte vara på 25-års fest i Trollhättan får man göra det bästa av situationen.
Gårdagens middag var goood!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-21 19:04:22

Nej, den ska rivas:( Känns jättetrist. Eftersom jag inte är fast så händer inget med mig... jag hamnar ute på marknaden igen så att säga. Men ja, det är bara att kämpa på. Men visst känns det tungt att veta att man blir arbetslös i juli...

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-02-22 15:53:40

Neeeej vad tråkigt! Rivas liksom, vad dramatiskt! Men allt löser sig tillslut vännen, det gör det ju alltid! :) Man får nog försöka hitta det positiva, nya utmaningar.. ! Kram! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela