Missofie

Äntligen!

Publicerad 2011-01-14 18:32:28 i Skola,

Hej vänner! Sorry för dåligt bloggande men jag har precis avslutat en riktigt jobbig tentavecka. I onsdags skrev jag Jöken och idag hade jag en mega-redovisning. Efter redovisningen idag fick lärare och elever komma med kritik på vårt uppstartade aktiebolag, men så mycket kritik blev det inte. Lärarna tyckte att affärsidén var mogen och tyckte att redovisningen var väldigt bra. Kul! :D

Än vet jag såklart inte hur det har gått med varken tenta eller arbeten men jag är själv väldigt nöjd med vad jag har presterat. Hösten har, som jag tidigare skrivit, varit väldigt jobbig skolmässigt och liksom sugit musten ur mig lite, så jag är stolt över att jag har orkat med.

Jag har haft lite spänningshuvudvärk hela veckan, men nu känner jag att allting släpper. Guuuud vad skönt det ska bli med helg! Synd bara att man redan på måndag registreras på nya kurser och ska återupprepa liknande process igen. Hua mig! ;)

Hoppas att ni mår bra! Fredagskramar till er! ♥

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-01-15 02:14:45

Hej, ja äntligen är du tillbaka! :)

Duktig du är måste jag säga....fullt förståeligt att du fått huvudvärk av allt detta plugg/jobb!! Påfrestande!

Njut nu i helgen så orkar du ta nya tag till veckan.

Kul att vi snart ska åka till Miami & kryssning OCH kul att ni hänger med till NY!! :D

Kraaam Jossan

Postat av: mor A

Publicerad 2011-01-15 11:17:20

Duktigt jobbat! Tur att ni har en del roligheter att se fram emot! Snart bär det av på första äventyret:)

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-01-15 16:14:12

Tack hörrni! :D Jaaa, vad mycket kul vi har att se fram emot ändå, hihi, lääängtar! Kramkramkram! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela