Missofie

Kommentarer

Postat av: mor A

Publicerad 2011-06-22 17:44:57

så smarrigt! var ska ni avnjuta denna godsak?

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-06-22 20:47:32

Här hemma i Halmstad med vänner från Trollhättan och Halmstad. Ska bli kul! Vad ska du hitta på? :D

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-06-23 00:39:14

Mysigt! Vi ska vara hemma i år igen! AnnMaria & Peter kommer, sen fyller hon 25 på lördag, så det blir fest i flera dagar! Jag ska faktiskt också göra en jordgubbstårta, men lemoncurd i mitten, grädde o massa massa jordgubbar! :) Lite lik den du ska baka va?

Ha det så bra o hälsa! Snart ses vi. Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-06-23 19:21:31

Jaa vad kul! :D Haha, det låter ju som exakt samma tårta! Mitt recept har jag hittat i Leila Lindholms bok. Du med? Ha en underbar helg så ses vi i nästa vecka! Weeeiii! Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela