Missofie

Freedom

Publicerad 2011-03-17 13:41:43 i Skola,

Färdigtentad för denna gång *lättnadssuck*. Jag började tentaplugga i lördags och skrev en tenta i tisdags och en idag. Haha, nästa gång kan det nog vara smart att börja lite tidigare för att slippa nattplugga. ;) Första tentan finns det en chans att jag klarar, men den jag skrev idag var ett skämt. Undra om någon kommer bli godkänd? Hur det än går är det ändå skönt att tentorna är skrivna och att man har gett det ett försök.

Resten av dagen ska jag slappa, sova och göra en del ärenden. Imorgon åker jag hem till Trollhättan! ♥

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2011-03-18 09:45:06

ska bli jättekul att träffas imorgon <3 saknar dig!puss

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-03-18 20:28:34

Detsamma, längtar! :D Pussis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela