Missofie

Miami

Publicerad 2011-03-25 21:47:51 i Resor,

Här får ni se resans sista bilder, tagna i Miami, en av de härligaste städerna jag någonsin besökt. Jag åker mer än gärna tillbaka dit inom en snar framtid. I ♥ Miami! Hela resan var fantastisk och jag kommer aldrig att glömma den. Nackdelen är att jag inte kan sluta tänka på hur underbart allt var! Jag längtar tillbaks hela tiden. Men men, om 95 dagar är vi i USA igen. Då vankas bröllop i New York! :D

 


























































Kommentarer

Postat av: Mallan

Publicerad 2011-03-26 17:26:19

åååååååå Miami INK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-03-30 13:22:29

Haha, jaaaa!! Åk dit och gadda dig vetja! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela