Missofie

Lördag

Publicerad 2011-05-28 13:26:38 i Allmänt babbel,

Hej vänner! Haft en bra vecka? Det har jag, sedan i onsdags har jag faktiskt sommarlov. Några kompletteringar på våra 7 (!) senaste arbeten kan förstås trilla in men annars är jag skolfri tills augusti. Tänk att jag redan pluggat två år i Halmstad. Eventuellt har jag bara ett år kvar, oo pirr i magen! :D

De senaste dagarna har jag jobbat, vilket har varit omväxlande och kul. Den kommande lönen känns mycket välkommen för en fattiglapp som mig. Tänk att kunna shoppa utan dagen-efter-ångest, vilken lyx! ;)

Igårkväll firade jag och vännerna det gångna året med en rolig utekväll vilket resulterade i en lördagsseg Sofia. Därför är planerna att bara slappa och ta det lugnt idag och mysa med min björn. ♥ Vad gör ni?

Kommentarer

Postat av: mor A

Publicerad 2011-05-28 16:27:42

Härligt med sommarlov:) Ha nu en riktigt härlig helg. Jag ska jobba inatt o på måndag drar Persson o jag till Göta Kanal för en liten cykeltur. Kram:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela