Missofie

Alive

Publicerad 2011-10-12 17:46:44 i Allmänt babbel,

Men knappt. Jösses, vilken helg och vecka! I söndags skrev jag hemtenta hela dagen. I måndags hade jag redovisning i Projektledning på förmiddagen, halsade RedBull till lunch och skrev hemtenta till 17.45 (inlämning 18!) för att sedan avrunda kvällen med att läsa en vetenskaplig artikel på engelska. I tisdags satt jag med grupparbete på förmiddagen, halsade RedBull till lunch och satt på Makro-föreläsning till 17 för att sedan avrunda kvällen med förberedelser inför onsdagens redovisning. Nu är jag hemkommen från redovisningen och är så tröööööött! Riktigt så här späckade dagar är jag inte van vid. Imorgon ska jag iväg till skolan ett par timmar för förberedelser inför måndagens seminarie i Kommunikation, men annars är veckans största ansträngningar avklarade. Skönt!

På fredag packar jag ihop mig och drar hem till Trollhättan över helgen = bra belöning för veckans slit! :D

PS. Jag behöver en ny höstjacka, typ en blå (?) parkas. Har ni sett någon snygg någonstans? Det är kallt ute nu ju.. Brr!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-10-12 20:22:53

Ses på lördag;)

Postat av: Jenny Jersby

Publicerad 2011-10-13 17:23:59

haha, så du prövade med red bull :D Visst funkar det bra!

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-10-13 18:48:03

Haha, jaa nu lever jag på Red bull istället.. Att man aldrig kan hitta en jämvikt! ;)

Postat av: Sylwia

Publicerad 2011-10-13 22:40:06

Så skönt att du har det bakom dig nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela