Missofie

Konichiwa Sweden

Publicerad 2012-04-04 16:28:11 i Resor,

Hej Sverige! Efter en f a n t a s t i s k vecka i Tokyo är vi nu tillbaka i Halmstad. Vi har kramats med L, ätit japanskt, sett, promenerat och gjort hur mycket som helst! Det har verkligen varit superkul och jag rekommenderar verkligen alla som har möjligheten att åka till Tokyo. Jag har precis fått en ny favorit-storstad! Fördelarna med staden är många: det är rent och snyggt, "times sqare-looken" finns lite överallt, man kan göra i princip allt, tokyo-borna är otroligt vänliga och väldigt fascinerande med sina olika stilar, maten är supergod och det är fantastisk shopping! Det enda negativa är väl att japanerna har en tendens att röka på restauranger och att staden lockar fram ett shopoholic-beteende. ;)

När vi fått ordning på våra bilder lovar jag att uppdatera lite mer exakt med vad vi gjort i bild och text. Tills dess får ni kika på lite av min shopping: tröjor och jeansväst samt smycken från Forever21, massa söta strumpor och en finfin plånbok. Dessutom lite söta pryttlar som är ett måste att importera hem från kawaii-landet Japan! :D







Slutligen, ett stort tack till vår personliga guide för en oförglömlig vecka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela