Missofie

Regnig morgon

Publicerad 2012-04-26 11:49:18 i Skola,

God morgon torsdag! Här började dagen med en vitaminbomb, en kiwismoothie. Gottgott! Resten av dagen ska ägnas åt..*trumvirvel*.. c-uppsats! Skräll. Tycker ni att jag är dålig på att blogga, så kan jag inte annat än att hålla med. Skolan tar just nu all min tid, men hang in there, förhoppningsvis blir det bättre om en månad! ;) I helgen fick jag iaf laddat upp med massa ny energi då mina älskade Trollis-vänner var här! ♥ Så nu är det ända in i kaklet som gäller, kom igen nu!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-26 15:33:52

Kör hårt!! :)

Postat av: Marika

Publicerad 2012-05-03 21:03:33

Hur var den där moroccan oil nu då?? ;) jag har funderat på att köpa den själv är den nått att ha?? :) KRAMAR!

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-05-09 23:08:49

Men SOFIA!!!! 26 april liksom...... det är ett bra tag sen, kom igen nu! ;) haha, antar att du har en heeel del att göra. Hoppas det går bra! Kram sväggan!

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-05-17 18:09:25

Malin: Tack för peppet, det behövs! :D Kramkram!



Marika: Jag tycker om den!! Har inte använt den så jättemycket än, har glömt bort den lite, haha. Men jag märker att håret blir mycket lenare och mjukare när jag använt den. Hihi. Prova! ;) Kramis!



Jossan: Haha, jag vet, dååååligt! Haft fullt upp men hoppas kunna bättra mig lite snart! :D Hihi. Snart ses vi också, kuuuul! Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela