Missofie

Tokyo -part one!

Publicerad 2012-04-08 22:52:02 i Resor,

Precis funnit varandra i Tokyo. Lycka! ♥



Och funnit en älskad och saknad vän! ♥


Min älskling hade blivit skäggig efter en vecka på tåg. ;) Här käkar vi ramen första kvällen.


Vårt hotell i Korea-town, riktigt mysigt men lyhört (dåligt isolerat → studieskadad Sofia).


Chit-chat med kompis.


Jag bejakade min japanska sida.


Smiiiiile!


Tokyo Skytower.


Asakusa marknad.


Asakusa templet.


Snygg.


Hejhej!


Himla massa tempel.


Vi provade japanska sötsaker gjorda av ris (har jag för mig), som allt annat. ;)


Vi beundrade sakuran -blomningen av det japanska körsbärsträdet!


Todeloo!

Kommentarer

Postat av: mor A

Publicerad 2012-04-08 23:40:24

Äntligen lite härliga bilder! kul, kul ser fram emot fler!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela