Missofie

Edblad armband

Publicerad 2012-12-30 12:04:00 i Shopping, Skönhet,

Någon vecka innan jul råkade jag köpa en julklapp till mig själv, jag kunde helt enkelt inte låta bli. Senaste tiden har jag, tack vare svärmors introduktion, blivit förälskad i Edblad-smycken och det var alltså ett sådant som impulsköptes. Smyckena är gjorda av stål och säljs lite varstans, både på nätet och i fysiska butiker.
 
Fint va?
 
Jag tänkte förresten publicera en liten skönhets-följetång här på bloggen. Tre inlägg med vilka produkter jag använder för hår, hy och smink. Inte för att de är särskilt speciella, utan för att det kanske är roligt att se vilka produkter någon annan använder. Ibland snöar man ju in på något och kan tycka att det är kul att se någon annans rutiner. Vill ni inte se får ni helt enkelt blunda eller scrolla vidare. ;) Haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela