Missofie

Romantisk Lördagkväll!

Publicerad 2012-02-05 15:08:40 i Kärlek,

Härliga söndag! Idag tog jag en lååång sovmorgon och har planerat att vara helt pluggfri, skönt och välbehövligt. Igår firade jag och B vår fem-årsdag med bio ("En gång i Phuket") och middag på Lilla Helfwetet. Jag åt en grillad hälleflundra med sparrisrisotto och kräftbuljong, toppad med citruscreme och B åt grillad oxfilé med ragu på bondbönor, panchetta och smålökar, portvinssky och parmesankryddad potatispavé. Så gott! Min fiskrätt var nog den godaste jag någonsin ätit på restaurang. Till dessert åt jag en vitchoklad pannacotta med passionsfrukt och B 3*choklad som bestod av mousse, ganache och glass. Mums! :D


Tack älskling! ♥


Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-02-05 17:47:34

5 år, vart tar tiden vägen? :) Grattis till er

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-02-05 19:18:24

Haha, jag vet, tiden verkligen springer iväg. Tack vännen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela