Missofie

Sale @ Cosy Home

Publicerad 2012-01-14 12:11:51 i Shopping,

Gaah, någon mer än jag som missat att Cosy Home i Halmstad haft superrea? Imorse gick jag förbi butiken på min lilla morgonpromenad och gjorde upptäckten. Idag är tydligen sista dagen på rean så har ni inte varit där än, spring! Såklart fick jag med mig en påse med lite smått och gott hem, bland annat denna Ester Elenora sjal som jag suktat efter i flera år(!). Så fin och nu till ett mycket acceptabelt pris. Minns ni när jag köpte denna E.E.-sjal? Den fyndade jag också på Cosy Home. Himla bra butik. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela